Paskutinės dienos iki BTV sezono starto

Per BTV sezono atidarymą Nėrius Pečiūra mokė mane groti ukulėle ir šiaip pratino mane prie publikos ir ryškių šou biznio šviesų.

Kadangi tiek visi klausinėja, kada čia jau prasidės mano laida, tai turiu ir privalau pasakyti, kad greitai: naujas BTV (dabar taip ir vadinsis, nebe Baltijos TV, o bėtėvė) sezonas prasideda 20:20 val. penktadienį vakare (žiūrėsiu iš Nidos, kur mane saugumo sumetimais išsiunčia televizija kelioms dienoms, kad Vilniaus gatvėse nekiltų pavojus mano gyvybei ir sveikatai), ir visą šou veda Andrius Rožickas.

Filmavime netrūko spalvų ir blizgesio, ir štai va taip atrodė baigiamoji renginio daina su Lemon Joy (ką grojo? va štai šitą, Kažkada).

"Viską praradau dėl tavo žvilgsnio aš", sako Lemon Joy. Modern Talking klavišiniai ir late 80s garsas su saldžiarūgšte nuotaika pritiks prie mano nostalgiškai-ironiškai-begėdiškos laidos.

Man atrodo, BTV atrodys tikrai visai kitaip (nors, žinoma, inercija yra bus didelė – priversti junginėti kanalus nėra lengva; be to, žmonės tikėsis daugiau, nei gali gauti, o negavę burbės) – daug naujų stiprių laidų ir keli HBO serialai, kurie nepadarytų gėdos jokiai televizijai. BTV nerungtyniaus su kitais nei šokių dešimtukais, nei kas daugiau prisodins į vieną laidą pašnekovų. Manau, ir nereikia. Aš, pavyzdžiui, irgi nesiruošiu rungtyniauti su kokiu nors Juozu Erlicku, bandydamas imituoti jo tarybiniu samogonu trenkiantį kolūkinio humoro stilių, ir rezultatas akivaizdus – Erlicką jau baigia pamiršti, o mano tekstai – mokyklų programose. Taigi štai taip.

Televizija, manau, keisis panašiai, kaip logotipas (transformaciją prašau žiūrėti žemiau).

Dabar toliau apie mano laidą. Ji vadinsis, kaip jau sakiau, Užkalnio 5, ir taip, tai yra daug pasakantis adresas*. Laida bus antradieniais 21:00 val. Helsinkio laiku**.

Pirmieji pašnekovai jau pakalbinti – abėcėlės tvarka (bet ne pasirodymo laidose tvarka) tai bus Algis Ramanauskas, Aušra Maldeikienė, Laima Kybartienė, Raigardas Musnickas, Remigijus Šimašius ir Vladimiras Romanovas, taip kad kaip matote, čia aš bet ko nekviečiu.

Žiūrovams teks priprasti, kad svečiai atrodo geriau už vedėją (nors pastarasis ir margomis kojinėmis šiame kadre iš naujojo sezono atidarymo iškilmių Valdovų Rūmuose; kodėl tokia istorinė vieta ir, galima sakyti, paveldas buvo panaudoti komercinės televizijos reklamavimui - tai jau klausimas nebe man, aš tik pasakyčiau, kad Gedimino pilyje vienai dienai iškelta vietoje trispalvės vėliava su nauju BTV logotipu yra drąsus rinkodaros žingsnis).

Taigi dabar, kai skelbiu šį įrašą, iki sezono atidarymo liko mažiau nei 100 valandų, o iki laidos – 200 valandų. Laukiu kartu su jumis (aišku, jeigu jūs laukiate). Daugiau info bus Užkalnio 5 feisbuko svetainėje.

* Buvęs K.Sabaliauskaitės skersgatvis prie Rasų kapinių, kur dabar yra įsikūrusi laidos studija ir kūrybinės patalpos, spaudos centras ir restoranas su apžvalgos aikštele. Istorinių XIX a. pastatų nugriovimas ir teritorijos užstatymas stiklo kubu kainavo brangiai, tačiau dabar šviečia iš toli, ir istorines Rasų kapines per Vėlines nutvieks gražia žydra šviesa.

** Helsinkio laikas yra tas pats, kaip ir Vilniaus laikas.

One comment

  1. Iš tiesų BTV pasikeitė. Ar pokyčiai sėkmingi – turbūt laikas parodys. Mačiau vakar paties laidą ir tikrai patiko. Aišku, Romanovo iškalbingumas ir arogancija pritrėškiantys, bet šiaip buvo įdomu. Ir šiaip, seniai reikėjo tokio formato laidos. Beje, bandens stiklinė stalčiuj – intriguojantis sprendimas;) Dar neginčijamas pliusas yra HBO serialai. Verta…

Komentuoti

