Ryanair – mano mėgstamiausios Europos avialinijos

Ryanair, užsienio lietuviai, pagalba, Andrius Užkalnis

Buvo tokie laikai, kai užsienio lietuviai iš Tėvynės paramą gaudavo. (Plakatas turi mažai bendro su straipsnio tema, bet niekur neparašyta, kad privalo būti kitaip).

Šį tekstą mums maloniai pasiūlė anoniminis Protokolų autorius. Autoriaus vardas ir pavardė redakcijai žinomi.

Seniai, labai seniai norėjau parašyti šį tekstą. Vieną kartą jau buvau susiruošęs – kai mano bičiulis Andrius Užkalnis juos šuns dienosna išdėjo. Tada neprisiruošiau. Šiandien Lietuva pasiuto pamačiusi Ryanair per LTV ekraną – kaip čia taip gali būti, kad Meilutytė su Ryanair turi skraidyti.

Gali. Nes man Ryanair yra puikios avialinijos, tiksliau – geriausios Europos avialinijos.

Pagrindinis nemėgstančiųjų argumentas – Ryanair tyčiojasi iš klientų. Gal iš ko ir tyčiojasi, iš manęs nesityčioja. Man tai primena draugų ir pažįstamų pasakojimus apie tai, kad Lietuvos kelių policininkas buvo įžūlus, nemandagus, tujino, įžeidinėjo. Dievaži, nebuvau sutikęs nemandagaus policininko, niekuomet per penkioliką vairavimo metų policininkas Lietuvoje manęs netujino ir neįžeidinėjo. Lygiai kaip Ryanair iš manes nesityčiojo niekad (tą patį gali pasakyti ir Protokolų redakcija; jei esi lochas, iš kurio tyčiojamasi, tai iš tavęs ir tyčiosis – red. past.)

Ryanair turi house rules, taisykles, kurių turi laikytis tik norėdamas jais skristi. Aš nematau jokių bėdų laikytis paprastų house rules – keliauti su lengvu bagažu, atvykti laiku (humaniškai – 45 minutės iki skrydžio), susimokėti nedidelį pinigėlį už galimybę įlipti pirmam. Man viskas tinka. Laikaisi taisyklių – skrendi, nesilaikai – ką gi. Aš nedidelis, man net vietos kojoms užtenka. Aš ir už tualetą sumokėčiau, pykčiau tik jei kreditinės neimtų. Teisė į nemokamą tualetą neįrašyta Žmogaus Teisių Konvencijoje, ką yra įrodę tūkstančiai McDonalds restoranų su bobutėmis, renkančiomis po 50 euro centų prie tūlikų.

Man lengva pasakyti, kas man nepatinka Ryanair – man žiauriai nepatinka jų spalvinis salono sprendimas, ta vėmalinė mėlyna geltona. Daugiau neturiu jokių priekaištų.

Ryanair man patinka ir kaip verslininkui, ir kaip darbo reikalais skraidančiąjam, ir kaip žmogui.

Kaip verslininkas aš negaliu atsidžiaugti Ryanair’o fuck you attitude. O’Leary kalbos man mielesnės už Jobs’o. Jis perp*so visus ir toliau tai smagiai daro nuoširdžiu darbu ir nuosekliu požiūriu į biznį. Aš myliu jį, nes jis lygiai taip pat kaip aš nekenčia valstybių remiamų avialinijų nusenusiais lėktuvais, supuvusio overpriced serviso iš surūgūsių raukšlėtų klimakterinių stiuardesių rankų. Jis turi kiaušų ant lėktuvų rašyti pasityčiojimus iš Alitalia. Mane, kaip ir jį, purto nuo KLM, o pamačius Alitalia iš vis pradedam abu vemti žaliomis putomis. Tik aš nieko padaryti negaliu, o jis gali – ir daro – pisa juos trigubu b*biu ir varo debilus į neviltį. Tik žvelgdamas į O’Leary aš tikiu, kad dar pamatysiu tas profsąjungines py*das ėdančias Caritas sriubą bedarbių valgykloj (viskas prasideda nuo svajonės, sakome mes – red. past.), kad Europos reisuose nebeliks Alitalia, SAS, AirFrance KLM, Iberia ir kitų teisės į gyvybę Europoje neturinčių avialinijų.

Aš daug skraidau darbo reikalais, daugiau, nei norėčiau. Aš esu daug nakvojęs oro uostuose, esu negrįžęs namo, kai labai reikėjo grįžti. Kartais dėl oro (profsąjunginiai oro uostai atskira tema – atsisako valyti takus, nes ajezau minus dešimt), kartais dėl per didelio trafiko ore. Dažniausiai – dėl streikų ir dėl senų lėktuvų. Senos stiuardesės, seni lėktuvai ir profsąjungų streikai yra šventoji Europos avialinijų trejybė. Aš nepasitikiu jokiomis tradicinėmis Europos avialinijomis, nes visuomet bus proga vėluoti, atšaukti skrydį.

Skrisdamas su Ryanair, kaip keliaujantis darbo reikalais, esu ramus ir patenkintas. Visų pirma, ir tai svarbiausia – mane kiekvieną kartą maloniai nuteikia žinojimas, kad Ryanair parkas yra nauji 737-800, ir visas parkas yra vien tokie lėktuvai. Pakeisti, suremontuoti, rasti crew – Ryanair’ui nėra problema. Ryanair lėktuvai genda rečiau, kris rečiau, ir jų daug. Antra, jokių profsąjunginių darbuotojų, jokių nesąmonių, streikų, nenoriu, negaliu, noriu miego. Ryanair yra pinigais varoma kontora, ir aš žinau – jei jie galės, atskris, nes jie NENORI mokėti pinigų už buterbrodus, ar, apsaugok viešpatie, kompensuoti už neįvykusį skrydį pagal nekenčiamos EU taisykles.

Mane tai visuomet ramina, nes aš žinau, kad Ryanair yra lygiai taip pat motyvuoti mane parvežti, kaip aš – parskristi. Nes jie nemėgsta vėluoti. Tradicinėms avialinijoms lygiai po*ui. Todėl žinau – jei jau Ryanair manęs neparvežė, niekas kitas nebūtų parvežęs, nes Ryanair skauda lygiai taip pat, kaip man. Ir nuo to man ramiau miegant oro uoste.

Man žiauriai patinka Ryanair oro uostai. Kiekvienas daug keliaujantis pasakys, kad oro uostas kuo mažesnis, tuo geresnis. Greičiau ateini, greičiau išeini. Aišku, jie dažnai būna per toli (Bergamo – vienas gražiausių Italijos miestelių, ale valanda nuo Milano). Jei turi laiko, ar geografiškai tiko – jie nuostabūs. Maži, greiti, konkretūs, nuo trapo iki lauko – 5 minutės. Jūs net neįsivaizduojate, kaip aš myliu Karmėlavą. Beveik nemokamas parkingas statant mašiną 20 metrų nuo centrinio įėjimo! Beat that Heathrow.

Kaip aš svajoju, kad man nereikėtų prie plius trimpenki autobuse laukti, kol visi sulips, ir kol tingus vairuotojas sulauks pakelto nykščio ir atsidarys priprakaituoto autobuso durys prie lėktuvo. Aš noriu pats nueiti į lėktuvą. Ar per lauką, ar per rankovę – man nesvarbu. Aš nenoriu autobuso. Skrisdamas su Ryanair, aš žinau, kad nereikės pūti autobuse. Todėl, kad jiems reikia, kad viskas vyktų GREITAI. Oi, sutapo interesai, kaip keista.

Tie maži oro uostai, naujas parkas ir agresyvus požiūris į punktualumą lemia tai, kad Ryanair neturi bėdos su už*isančiais valandos, kempenkių minučių ar kitais ne dėl sniego, vulkano, bet dėl kažkokių šūdų dažnai pasitaikančiais vėlavimais kitose oro linijose, kurie dažnai reiškia, kad dėl vėluojančio su*isto 50 minučių skrydžio į Ciurichą pusę paros vėluosi atvykti į Manilą. Jei man reikėtų rinktis avialinijas jungiamiesiems skrydžiams į tolimus reisus, ir Ryanair skraidytų į normalius oro uostus, aš net nesvarstyčiau (ir ne aš vienas) – skrisčiau su Ryanair, nes jie, sūkos, atskrenda laiku, o dažniausiai – anksčiau.

Man keista, kad visi skundžiasi aptarnavimu lėktuve. Geresnio aptarnavimo Europos avialinijų ekonominėje klasėje tiesiog nėra. Mane kiekvieną kartą džiugina jauna, vos dvidešimtmetė komanda, surinkta iš visos Europos, kuri beveik kiekvieną kartą linksmai padaro šou – “Aaaand now this Batman from Spain will start bringing you food, whoop whoop whoop!”.

Visada šmaikštūs, visada su mirktelėjimu, visada dėkingi už paliktą poros eurų grąžą jaunikliai po saloną laksto kaip entuziastingi naujai atidarytos Vilniaus vyninės padavėjai. Nu parodykit man tokį Lufthansa reisą? Aš nesu liūdnai skridęs su Ryanair, ir aptarnavimas visuomet ten super. Nes jaunimas stengiasi ir linksminasi vienu metu. Beveik kiekvieną kartą chebra su manimi pačiauška, paklausinėja, pasipasakoja – taip būna tik Business ir First.

Ryanair’e dirba puikūs stiuardai, tik aišku, jie jauni, ir neturi kantrybės su angliškai nekalbančiais, pirmą kartą skrendančiais, savo vietos nerandančiais kaimiečiais debilais, ir juos skriaudžia (ir teisingai daro – red. past.). Lygiai taip pat, kaip Brussels Airlines nazi stiuardai lazda skriaudžia beraščius negrus Brussels – Kinshasa reise. Kitaip nesusitvarkysi gi, suprantu. Negrai, aišku, skundžiasi po to.

Ryanair turi vieną geriausių economy meniu Europoje. Besiskundžiantiems siūlau reisą su SAS CPH-BRU arba su LOT WAV-BRU, kuriame gauni vieną vienintelį iš kaučiuko pagamintą, praėjusią savaitę menantį sumuštinį, ir jokių kitų variantų. Tose tradicinėse avialinijose gali turėti kuprinę prigrūstą eurų, ir nieko geriau pavalgyti negausi, nes nenumatyta. Numatytas sumuštinis. Nemeluoju – skrisdamas su Brussels Airlines Flex (čia economy premium pas juos, su nemokamu maitinimu) aš prašau stiuardų, kad man parduotų maisto už pinigus iš pigesnės Light klasės, nes ten geresnis meniu, duoda nors užpilamų makaronų. Geriau, nei devynių dienų brandinimo sumuštiakas, ypač kai neėdęs dieną, ane?

Ryanair turi didžiulį pasirinkimą – gal net šešis karštus. Ir geriausia, kad jie visi fastfoodiniai – jų cheeseburgeris tikrai labai valgomas. Ryanair’e niekada neturi jaustis kaltas, kad nori antro drinko – gali nors devinta pirkti, chebra tik plos. Kodėl tradicinės avialinijos neturi mokamų papildomų meniu – man nesuvokiama. Todėl lipdamas į Ryanair aš nežiaugčioju galvodamas apie LOT ar SAS sumuštini – aš žinau, kad gausiu ar burgerį, ar panini kokį, ar chilli con carne, kurie, jei ir nestebuklingi, yra vistiek tūkstantį kartų geresni už bet kokį SAS buterbrodą.

Gal sulauksiu savo svajonės – McDonalds maisto Ryanair lėktuvuose.

Yra dar papildomų naudų su tuo maitinimu. Ryanairu skrenda eurą spaudžiantys krachaborai (kartais galvoju – kaip jūs iš vis išgyvenote tas dvi savaites man siaubingai brangioje Italijoje?), todėl maisto užsakoma mažai. Ryanair turi puikią sistemą – karšti užsakomi iš anksto (matėt tai kur nors kitur? aišku, kad ne). Visa tai reiškia, kad norėdamas paėsti ir eiti miegoti nelauksi 40 minučių. Pora žodžių su stiuardu, pasakymas “change is yours” – ir turi maistą už trijų minučių, kaip First. Paėdei ir miegot, nereikia laukti, kol visiems nemokamų pomidorų sulčių ir raudono vyno išduos.

Su Ryanair skraidau mažiau, nei norėčiau, nes jų bėda – toli nuo miestų esantys oro uostai. Bet tikiu, ateis diena – Ryanair bus kiekviename rimtame oro uoste, ir bullshito bus mažiau. Man jie tinka, patinka, man nėra sudėtinga laikytis jų house rules, man patinka jų žmonės, kompanijos požiūris, tikslai (greičiau ir laiku) kurie sutampa su manaisiais, greitas maistas už pinigus ir nauji lėktuvai.

Beveik nekalbėjau apie bilieto kainą – Ryanair iš Briuselio į Milaną rinkčiausi net jei bilieto kaina būtų lygi Brussels Airlines. Nes laiku atskris. Nes duos cheeseburgerį ir pačiauškėsiu su linksmais stiuardais. Nes Ryanair viską daro gerai.

Advertisements

28 comments

  1. Pingback: Ryanair – mano mėgstamiausios Europos avialinijos - Pigiausi skrydžiai. Kelionių tinklaraštis. Kitoks požiūris ir patarimai pagrįsti patirtimi ;)

  2. mustangas

    Pagal su niekuo nesupainiojamą stilių Liudvikas žinomas ir įdėmesniems skaitytojams! Seniai skaičiau tokį precizišką straipsnį.Great job!

  3. hm

    Akivaizdu, kad autoriui ši tema – mega svarbos. Jau vien keiksmažodžių kiekis tai rodo. Na bet jeigu kartais ne, tai tuomet kyla klausimas, kiek keiksmažodžių autorius vartoja, kalbėdamas apie itin jam svarbius dalykus.
    Viskas su Ryanair išties gerai, pasakyta daug teisingų dalykų. Paprieštaraučiau nebent dėl stiuardesių. Kiek teko skristi, visos buvo išskirtintai susiraukę. Ieškojome kainoraštyje, kiek reikia sumokėti, kad stiuardesė nusišypsotų. Neradome, gaila, nes sumokėti juk nėra problemos. Taigi straipnis teisingas. Tik klaidas, bent jau gramatines, autorius galėjo pasivarginti ištaisyti – jei jau pretenduoja į rimtus publicistus.

  4. marius

    pone, prof. Užkalni- kas jums- rudeninė melancholija, kad įdėjote šį straipsnį? šiaip, kad ir kas nemėgtų MOL, bet turėtų sutikti, jog jis padarė revoliuciją avia biznyje

  5. XXXX

    Viskas labai gerai su tuo Ryanair. Paskutiniu metu tik ju ir perku bilietus, nes gyvenu tokiam uzkampy, kur tik sios avialinijos pasiulo pigiausia ir geriausia jungti. Bet kad tiek emociju sukelia pervezejas straipsnio autoriui, tai man keista. Tai tiesiog lektuvas, na kaip autobusas kaunas vilnius ir tiek.

  6. E.

    Visiškai ne į temą, bet kodėl nėra FB Like mygtuko, tik Share?

  7. Lituanika

    o mane užknisa per tris mėnesius tris kartus via Kopenhaga su SAS ar Bile kokiom kitom linijom skrendant po tris paras dingę lagaminai. Grįžę visiškai sudaužyti ir išknisti :(( veęę
    SAS buterbrodai guminiai, tas tiesa, įsidedu visada iš oro vuosto smagų sumuštinį su lašiša ir kiaušiniais..mmm
    Ryt skrisiu su LOT, tyliai kad šuo nesulot.
    Va taip

  8. Povilas

    Dar galėtų atsirasti papildoma house rule – balvonams, kurie susikiša savo krepšius ir duty free pirktas gėrybes 10 eilių spinduliu nuo sėdimos vietos, įgula galėtų apskaldyt ausis ir uždraust visą skrydį eit į tualetą.

  9. Yep yep

    Nu man jau keiksmazodziai uzkliuvo… Zinau, kad ankstesnis burbetojai del keiksmazodziu gavo i kudlas ir ramiai sau tyli. Bet kad tikrai nebeskaniai skaitosi. Pirma straipsni jo skaiciau, zvengiau, nes buvo gan nauja toki leksikona skaityt (nors, itariu, pats jis kasdien taip nesneka. Nors gal ir sneka. Ne mano reikalas), antra skaiciau irgi neblogai buvo, bet kuo toliau skaitant, per mesla sunku koncentruotis i tema. Ta pati galima ir su maziau sudo issakyt ir padaryt ta smaiksciai. Suprantu suprantu – cia toks jo stilius. O gal netgi zmogu pazistant asmeniskai kur kas smagiau butent toki teksta skaityt, kai gali ji pati isivaizduot tokia pasaka porinant. Bet nepazistant… jau darosi smirdu akyse beskaitant. Primena paaugliskus laikus – kai nori kuom sustriau pasirodyt, papildai kalba keiksmazodziais…

    Siaip neturiu nuomones del Ryanairo, nes pas mumi jis neskraido. Bet sutinku su jo vadovo svieziu issireiskimu tupiems keleiviams – taisykliu nezinojimas ar nesupratimas nuo atsakomybes neatleidzia. Nezinau, kokiais stebuklais ten maitina, bet kai cheeseburgeri valgyciau tik tuo atveju, jei buc menesi needus, tai tokio stiliaus meniu manes nesuzavetu. Nors – tai vis geriau nei 3 peanutai su vienu pretzeliu uz $10 JAV.

  10. JM

    Žodžiu taip. SAS yra punktualiausi Europoje. Finnair yra nerealūs irgi – puikūs apynauji lėktuvai, greiti jungimai į Aziją, ir netgi Amerikę. Paėsti galima ir oro uostuose per tą sutaupytą laiką iki oro uosto (kiek laiko iki CRL važiuot ir kiek iki BRU), visgi spėju BRU yra geresnio maisto nei CRL.
    Dar labai faina yra, kad kėdės pas FR neatsilenkia. Jei skrydis 6 ryto (o tie tai mėgsta, realiai 6 ryto skrydis yra red-eye skrydis normaliems žmonėms), tai visai nieko nulūžt kelias valandas.
    Skridau prieš savaitę DUB-VNO. Nors skridau tų šlykščių spalvų kompanijos biznio klasėj ale (1A vieta!), bet tuo pačiu teko pamatyt kaip elgiasi samdomos kalaitės lenkaitės – nes gi sėdi prieš nosį. Man kažkaip buvo nefaina, kai jos prieš skrydžio galą pradėjo tūliko šiukšliadėžę tvarkyti ir perkelinėti į kokius tai maišus (galvojau apsivemsiu), o po to dar savo redbulį ant grindų pripylė – maždaug tarp chanel ir givenchy gavosi aromatas. Nu SAS tokių bairių nebūna kaip tais.
    Aha! Dar labai fainas booking procesas pas juos. pas flysas.lt nusipirkti bilietą galima per kelias minutes. Tą patį darant pas FR turbūt sumoki dvigubai, nes pamiršti pusę varnų nušauti, kur padefoltu pažymėtos, visokie draudimai, SMSais ir pan.
    SAS, Finnair FTW, ryanair, lufthansos ir briuseliai must die. Beje, wizzair yra daugmaž išsprendę tas labiausiai užknisančias FR detales ir su jais visai faina skraidyt.

  11. justinasm

    Žodžiu taip. SAS yra punktualiausi Europoje. Finnair yra nerealūs irgi – puikūs apynauji lėktuvai, greiti jungimai į Aziją, ir netgi Amerikę. Paėsti galima ir oro uostuose per tą sutaupytą laiką iki oro uosto (kiek laiko iki CRL važiuot ir kiek iki BRU), visgi spėju BRU yra geresnio maisto nei CRL.
    Dar labai faina yra, kad kėdės pas FR neatsilenkia. Jei skrydis 6 ryto (o tie tai mėgsta, realiai 6 ryto skrydis yra red-eye skrydis normaliems žmonėms), tai visai nieko nulūžt kelias valandas.
    Skridau prieš savaitę DUB-VNO. Nors skridau tų šlykščių spalvų kompanijos biznio klasėj ale (1A vieta!), bet tuo pačiu teko pamatyt kaip elgiasi samdomos kalaitės lenkaitės – nes gi sėdi prieš nosį. Man kažkaip buvo nefaina, kai jos prieš skrydžio galą pradėjo tūliko šiukšliadėžę tvarkyti ir perkelinėti į kokius tai maišus (galvojau apsivemsiu), o po to dar savo redbulį ant grindų pripylė – maždaug tarp chanel ir givenchy gavosi aromatas. Nu SAS tokių bairių nebūna kaip tais.
    Aha! Dar labai fainas booking procesas pas juos. pas flysas.lt nusipirkti bilietą galima per kelias minutes. Tą patį darant pas FR turbūt sumoki dvigubai, nes pamiršti pusę varnų nušauti, kur padefoltu pažymėtos, visokie draudimai, SMSais ir pan.
    SAS, Finnair FTW, ryanair, lufthansos ir briuseliai must die. Beje, wizzair yra daugmaž išsprendę tas labiausiai užknisančias FR detales ir su jais visai faina skraidyt.

  12. Kalnis

    Užsakomasis straipsnis ?

  13. bal vonas

    dabar lauksim, kol koks ismincius issamiai ir su keiksmais aprasys kaip teisingai vaziuoti troleibusu ir slapintis viesajame tualete. Kai sąmone buitinio lygmens, tai ir gyvena zmogai tarytum prieblandoje…

  14. baekjo

    O man pavyzdžiui labai patinka McDonald. Aptarnauja visada jaunos, žavios paauglės, tai ne ūsuoti 40-mečiai iš el Bulli. Laimei jie jau užsidarė, taip jiems ir reikia, tikiuos ten netrukus atsidarys McDonald. McDonalde visada momentaliai atneša maistą, eilė juda labai greitai, nereikia kaip komiam Fat Duck laukti 3 mėnesius kol gausi staliuką. Kiekvienam savo vertybės ir prioritetai.

  15. G

    Ryanair turi tik vieną užknisantį reikalą – tai pastovų scratchcards ir smoklesss cigarettes kišimą

  16. Andrius C

    Straipsnio autorius matyt neturi iPhone, statytų karkasinį namą ir eitų į filmą vietoj teatro (nes pigiau, galiu liurliuoti kokakolą ir garsiai žvengti jei juokina – o tai ko man FCUK ir reikia). Tipinis praktiško žmogaus požiūris. Jei straipsnio autorius verslininkas, greičiausiai savo buhalteriui ar analitikui moka didesnę algą nei marketingistui. O mano požiūris priešingas. Su viskuo sutinku straipsnyje, bet man patinka ROCK N ROLL, kei supratote, ką turiu omeniuj

  17. Aiva

    Dėl ėdalo ir stiuardų nesiginčysiu, bet teigti, kad Ryanair nevėluoja, čia jau , nepykit mielas autoriau, kliedesiai, nes jie labai dažnai vėluoja, bet tai dar nieko palyginus su tuo idiotizmu kai jie pradeda boardinga ir visus suvaro kaip avinus i gardą, bet į lektuvą neleidžia (nors pagal grafiką kap minimum 10 min. turėtumėm būti ore), nes būna neišvalytas ar dar galai kas ten,gal kokia suviduriavusi palydovė, ir kai jau galų gale atidaro tas išsvajotas duris ir pradeda varyti baranus į lėktuvą, tai vis tiek dar visą bandą palaiko kokią 10-15 min lauke, ir maloniausia būna jei lyja, o dar geriau jei -20 laipsnių, taip kaip buvo šių metų vasarį jei kas pamena. Vat tada ir pagalvoji žmogus, kap būtų gerai SAS su savo susmirdusiais autobusais ir užsipisusiais vairuotojais…

  18. Šiaip dėl autoriaus keiksmų skaičiaus tai bl bl :) nx taip keiktis?

    Ryanair turi tik vieną didelį minusą – jie per pigūs. Tiksliau, turėtų atsirasti kokia nors pigesnė suknista kompanija, kurios kainos perviliotų visus girtus lietuvius su kuriais man teko skristi. Aišku, patobulinti vieną ar kitą principą niekada nepakenktų, bet girti tautiečiai man yra pats nemaloniausias per-pigaus skrydžio simbolis.

  19. charlie harper

    Na taip skrendant tris valandas paėsti svarbu. Juk specialiai Vilnius – Klaipėda greitkelyje pristatyta pigių kabakų su čeburekais, kad autobusas sustotų ir visi pavalgytų, nes nevalgius tris valandas keliauti yra baisu, uijujuj. AI autoriui nepatinka autobusai, na ką kelias tiesus, net navigacijos nereikia. Išėjai į savanorių prospektą ir čiuožk n…chuj tiesiai iki Švyturio šalies stendo.
    Mano mintys ir gi fainos o keiksmažodžiai sustiprina pojūčius tikiuos Wall Street Journal įdės. Nes jau tokią rimtą problemą nagrinėju.
    P.S. Kiekvienam savo. Nematau nieko stebuklingo nė vienose avialinijose (nebent būtų galima High mile club su stiuardese užsisakyti bookinant bilietą). Reikia skristi ar važiuoti tai ir išsirenki sau patogiausią būdą, o tų žioplių kurie ir į Eifelį žiūrėdami sako “šūds ir nieks” ar vartydami “FT” plikų papų ieško visada buvo yra ir bus. O juos aptarinėti tai jau neleistina prabanga.

  20. rest-less

    Na, prasau, zmogus, kuris esant galimybei rinktusi ne BA, ne KLM-AF, Iberia, ar pan., o Ryanir. O taip pat atsildyta cyzburgeri vietoje verslo klases pietu. Originalu, ir tiek.

  21. rasytojas

    1. Autorėli, pirmiausia išmok rašyti lietuviškai ir nesikeikti. Tavo IQ man jau aiškus.
    2. Vieno žmogaus nuomonė – tai ne visa Lietuva.
    3. Jei tavo bičiulis Užkalnis, reiškiu tau gilią užuojautą…

    • mustangas

      Kada visa Lietuva turėjo vieną nuomone? Aš tikiuosi niekada neturės.

      P.S. Profesoriau, kiek imate už IQ nustatymą nuotoliniu būdu? Jei ne per brangu norėčiau nusistatyti.

  22. Rasa

    Skaitant pirma mintis – kad Liudviko straipsnis :) Galvoju, ar pataikiau, ar ne.. Žiūriu, ne man vienai taip susirodė :) O esu jo skaičiusi tik keletą straipsnių Verslo klasėj. Turi mat žmogus savo braižą…

Komentuoti

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: